عشق تلخ
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 147739
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

     روزگار اما وفا با ما نداشت! 

   طاقت خوشبختی ما را نداشت ! 

   پیش پای عشق ماسنگی گذاشت! 

    بی گمان از مرگ ما پروا نداشت! 

     آخر این قصه هجران بودو بس! 

    حسرت و رنج فراوان بودو بس ! 

     یار ما را از جدایی غم نبود! 

     در سرش مجنون عاشق کم نبود ! 

      بر سر پیمان خود محکم نبود! 

     سهم من از عشق جز ماتم نبود! 

     با من دیوانه پیمان ساده بست!

     ساده هم آن عهد وپیمان راشکست!

     بی خبر پیمان یاری را گسست!

     این خبر ناگه پشتم را شکست!

    آن کبوتر عاقبت از بند رست!

   رفت و با دلدار دیگر عهد بست!

    از غمش با دودو دم همدم شدم! 

    باده نوش غصه او من شدم! 

    مست و مخمور و خراب از غم شدم!

     ذره ، ذره آب گشتم ! کم شدم!

     عشق من از من گذشتی خوش گذر! 

     بعد از این حتی تو اسمم را نبر!

     آخر این یکبار از من بشنو پند!

      بر منو بر روزگارم دل نبند! 

     گرچه آب رفته باز آید به رود!

      ماهی بیچاره اما مرده بود!

        بعد ازاین هم آشیانت هر که هست!

       باش با او،یاد تو ما را بس است........!